niedziela, 1 stycznia 2017

Początki

Witam wszystkich :)

Mam na imię Albert i mam 17 lat. Moją pasją od dosyć długiego czasu jest bieganie. Moim marzeniem jest ukończyć w przyszłym roku maraton. Powoli dąże do tego celu. Za mną już kilka tak zwanych "dyszek". Za 2 tygodnie mam zamiar przebiec "Bieg Chomiczówki". Staram się biegać kilka razy w tygodniu, ale jak to wiadomo nie zawsze się to udaje: niestety często nauka nie pozwala chociaż ma w tym swój udział także lenistwo :/ Pisząc tego bloga chcę zmotywować siebie jeszcze bardziej do ciężkiej pracy na treningach i dodatkowo wspierać Was! Planuje dodawać nowe wpisy mniej więcej co dwa tygodnie z krótkim raportem jak idą moje przygotowania do maratonu i co słychać nowego w wielkiej biegackiej rodzinie.

Jeśli to przeczytałeś to "pjona" i wpadnij jeszcze kiedyś!

PS. Na początek przydałoby się dodać jakiekolwiek zdjęcie z tras :)
To moja pierwsza 10 w życiu podczas OWM - widać mnóstwo radości przed biegiem! :D

Tutaj po ukończeniu "Biegnij Warszawo" :)


Do usłyszenia RANERSI! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz