niedziela, 29 stycznia 2017

Nowy rok, nowy Ja, czyli podsumowanie stycznia / New year, new me, so my January summary.

Każdy rozpoczyna rok od obiecania Sobie, że w tym roku wreszcie coś w Sobie zmieni. Niestety bardzo często są to tylko słowa. Ja postanowiłem działać od razu i się nie obijać! Nie będę ukrywał, że był mój najbardziej pracowity miesiąc w życiu jeśli chodzi o bieganie. Jednak patrząc z perspektywy całego miesiąca, nie żałuję żadnej minuty, którą spędziłem na bieganiu. Podsumowując styczeń:

  • miałem 1 start - Bieg Chomiczówki
  • biegałem przez 9 godzin, 23 minuty i 22 sekundy* 
  • przebiegłem 114,22 km*
  • *stan na 29.01.17

     

Tutaj jeszcze z Biegu Chomiczówki / Photo from Chomiczowka Run

Jestem bardzo zadowolony z tego co udało mnie się w tym miesiącu przebiec, zrealizowałem swój wstępny plan i wierzę, że kolejne miesiące będą coraz lepsze. Pamiętajcie, że najważniejsze jest wierzyć, że da się radę! Ostatnio natrafiłem na piękny cytat, który mam nadzieję zmotywuje i Was!

"Popatrz w lustro, to Twoja jedyna konkurencja"


Finisz wydarzenia, z którego jestem najbardziej dumny w tym roku! / Finish of the event of which I'm the proudest that year!

Everybody starts the new year by promising herself/himself that this year finally something will change. Unfortunately very often people are just talking like that. I promised myself to start from the beginnig of the year. I would't lie that it was the hardest running month ever. However I don't regret any minute spent at running. To sum up January:
  • I had 1 race - Chomiczowka Run
  • I've been running for 9 hours, 23 minutes and 22 seconds*
  • I've run 114,22 kilometers*
  • * version on 29th of January 2017
I'm very satisfied with amount of kilometers that I've run that month. I'm also proud of realizing my January running plan and I believe that upcoming months will be better. Remember that the most important thing is to believe in YOURSELF! Recently I found beautiful quote which motivates me everyday and will motivates you!

"Look at the mirror, that's your only opponent"


Do usłyszenia RANERSI :)

Goodbye RANERS! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz