niedziela, 12 marca 2017

Podsumowanie ostatnich tygodni / Last weeks' summary.

Prawie połowa marca za Nami, a ja powoli zaczynam wracać do Siebie. W tym tygodniu rozpocząłem od raczej spokojniejszych akcentów i średnich rozbiegań. Cieszy mnie fakt, że robiłem te rozbiegania z kolegami - tak, udało mi się zachęcić kogoś do biegania!

Pierwsze bieganie po ponad półtora miesięcznej przerwie /
First run after more than one and a half month break

Wieczorne bieganie po całym tygodniu, czyli coś na ca długo czekałem /
Evening run after hole week so the thing I've been waiting for!

Pozytywnie rozpoczęta niedziela /
A positive start of Sunday


Dodatkowo w sobotę trochę popływałem (po baaaardzo długiej rozłące z basenem wiem, że muszę tam chodzić częściej :D ). Odczucia i rokowania póki co są dobre i wierzę, że niedługo wrócę do treningów przygotowawczych do sezonu. W kwietniu zbliża się 10 km z okazji OWM i liczę, że uda się przygotować na jakieś 43-44 min!


It's almost half of March behind Us and my comeback is staying more real day by day. That week I started from calm runs and medium accents. I'm so glad of the fact that I encouraged someone to run - my friends ran with me on last Friday and Sunday!

Additionally on Saturday I swam a bit (after a loooooong separation with swimming pool I know that I have to there more often :D ). My feelings are becoming better and I hope to be back into season traingings. In April I've got 10 km race connected with OWM and I hope to beat 43-44 min!


To na tyle dzisiaj, wracam do formy powoli i życzę Wam też jak najbardziej udanych treningów!
That's all for today, I'm returning to healt and I wish You the most succesful trainings!
Do usłyszenia RANERSI :)

Goodbye RANERS! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz