niedziela, 19 lutego 2017

Moje plany na ten rok / My plans for this year.

Na początku chcę przeprosić za drobne opóźnienie w poście (niestety choroba też mnie złapała :c ). Przechodząc do tematu, gdzie i dlaczego chcę wystartować w tym roku?

  • Bieg Oshee 10 km - to właśnie w tym biegu rok temu debiutowałem i liczę, że w tym złapię tutaj pierwszą życiówkę!
  • GP Żoliborza (1,5km Junior + 5/10/15 Senior) - lokalny bieg, od którego pare lat temu zacząłem starty. Są to 3 biegi od kwietnia, odbywające się raz w miesiącu. Chciałbym przy tym trochę doszlifować formę na krótszym dystansie jakim jest 1500m.
  • Bieg Ulicą Piotrkowską - słyszałem wiele pozytywnych opinii o tym biegu, a że Łódź nie jest daleko to czemu nie?
  • Półmaraton ... - nie wybrałem jeszcze żadnego, ale myślę, że z 2-3 znajdą się w tym roku
  • Biegnij Warszawo - biegnąc rok temu doświadczyłem wspaniałej atmosfery, a dla osoby mieszkającej w Warszawie nie będzie to stanowiło przy okazji problemu z dojazdem 
  • Maraton ... - bardzo bym chciał w tym roku ukończyć ten pierwszy maraton i zależałoby mi na tym, aby był to PZU Maraton Warszawski, ale jeszcze wszystko przede mną
Za wiele podsumowanie dzisiaj z biegów w lutym nie będzie, ponieważ od początku miesiąca walczyłem praktycznie z chorobą, a ponadto zaczął się w moim życiu rok 18-stek i 2 klasa liceum, więc nauki nie ubywa. Dzisiaj mam zabieg laserowej koagulacji i nie wiem na ile mnie to będzie trzymało z dala od sportu, ale liczę, że szybko do niego wrócę i dam z siebie wszystko w marcu! 

Pierwszy mój bieg GP Żoliborza / My first GP Zoliborz run

At the begining I'd like to apologize for delay in posts (illness got even me :c). Coming back to the topic, where and why I'd like to start this year?


  • Bieg Oshee 10 km - It's the run where I made my debut and I hope to make my PB here!
  • GP Zoliborza (1,5km Junior + 5/10/15 Senior) - It's local run and I started running here. There are 3 runs from April, which take place once a month. By the way I want to make myself better in 1500m runs.
  • Piotrkowska street run - I heard a lot of positive opinions about. Lodz is also not so far so why not?
  • Halfmarathon ... - I haven't chosen anyone yet but I think that I will run 2 or 3 this year
  • Biegnij Warszawo - When I was running there previous year I expierenced amazing atmosphere and for me as a person who live in Warsaw there will be no problem to arrive there.
  • Marathon ... - It's my dream to finish one that year and I'm looking forward to finish PZU Warsaw Marathon.
I'm gonna write a big summary from February because from the begining of the month I've been fighting with illness and this year is year of celebrating my friends' 18 birthday and second year in High School is not that easy. Today I will have done laser surgery and I don't know when I will be able to be back to sport. I promise to do my best in March!

Do usłyszenia RANERSI :)

Goodbye RANERS! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz